کشور توریستی پرتغال

کشور توریستی پرتغال یک کشور اروپای جنوبی در شبه جزیره ایبری است که با کشور اسپانیا هم مرز است. لیسبون پایتخت کشور پرتغال است.

قرار گرفتن آن در اقیانوس اطلس بسیاری از جنبه های فرهنگ آن را تحت تاثیر قرار داده است. ماهی شور و ماهی ساردین کبابی غذاهای ملی هستند ، سواحل آلگرو از مقاصد مهم کشور است.

بخش اعظم معماری این کشور متعلق به دهه های 1500 تا 1800 زمانی که پرتغال امپراطوری دریایی قدرتمندی داشت بر می گردد.

وسط اقیانوس اطلس در جزیره ی آتشفشانی آتروز بهترین مکان برای تماشای نهنگ ها و پیاده روی است. جزیره مادیرا به دلیل آب و هوای معتدل در زمستان ، مسیر پیاده روی در کنار قنات های کوهستانی شناخته شده است. قلعه سائو خورخه در بالای منطقه قرون وسطایی آلفاما با منظره تاگوس قراردارد.

در جنوب ، روستاهای سفید و سواحل وحشی آلنتجو قرار دارد . در شمال ، خیابان های سنگفرش پورتو قرار دارد. در داخل روستاهای دهکده مینو و تاکستان های شیب دار و تراس douro وجود دارد.
گلدن ویزای پرتغال « golden visa » برنامه ویزای طلایی یک طرح جذب سرمایه گذاری در اروپاست که توسط دولت پرتغال در سال 2012 راه اندازی شده است و این امکان را برای شما فراهم میکند که بدون نیاز به گرفتن ویزای اضافی وارد 182کشور شوید. برای اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.