مرکز خرید کی ال سی سی: از جذاب ترین مکان های دیدنی و تفریحی کوالالامپور است.در بین برج دوقلو پتروناس قرار گرفته و شامل 6 طبقه است و در این مرکز برند های معروف POLO و TIFFANY و… مشغول فعالیت هستند و رستوران و کافی شاپ برای صرف شام و قهوه وجود دارد .

منطقه بوکیت بینتاک یکی دیگر از مناطقی است که مراکز خرید،هتل ها،رستوران های زیادی درآن به چشم میخورد .

بانگسار: منطقه مرفه نشین در کوالالامپور است که شهرت و جذابیت زیادی دارد.برای تفریح و گردش آخر هفته مناسب میباشد.مرکز خرید بانگسار ویلیج و مید ولی از مراکز خرید معروف بانگسار میباشد .

پارک میراث اسلامی: پارک میراث اسلامی یکی از زیباترین مکان های دیدنی در مالزی است که بازدید از آن را از دست ندهید.در این مکان ماکت بناهای مهم اسلامی،مسجد،مناره ها ساخته شده است،توجه بسیاری از گردشگران را به خود جلب کرده است .

جزیره سیپادان: اگر حس کنجکاوی بالایی دارید و دوست دارید با مناطق جدید با آب و هوای خاص خودش آشنا شوید« رفتن به جزیره سیپادان » در مالزی است.این جزیره در عین حال که کوچک است اما بسیار زیباست.یکی از ویژگی های آن زلال بودن آب اطراف جزیره است که منظره خیره کننده ای را به وجود آورده است.در آب های این منطقه تنوع ماهیان زیاد است و کسانی که برای غواصی میروند میتوانند دسته های ماهیان و لاکپشت ها را مشاهده کنند.همچنان به علت بارش فراوان و گرمسیری منطقه تنوع پوشش گیاهی زیاد وجود دارد و این باعث شده که زیستگاه بسیاری از پرندگان باشد.بازدید از این جزیره لذت بی نهایتی را نصیب مسافران خواهد کرد .

کمرون هایلندز: این دره ها و تپه ها از بهترین مکان های دیدنی و تفریحی کوالالامپور است.برای بازدید از تپه های سرسبز،جنگل ها و آبشارها ، کمرون هایلندز منطقه مناسبی میباشد.در این منطقه چای و توت فرنگی کاشت میشود.هنگام عبور از تپه های سرسبز، دیدن گل های زیبای رز، مزارع چای و توت فرنگی باعث میشود حس زیبای سفر در خاطرتان بماند .

چاینا تان«محله چینی ها»: یکی از نقاط گردشگری دیگری که در کوالالامپور گردشگران را مجذوب میکند چاینا تان یا همان محله چینی هاست. میتوان در این محله قدم بزنید و اجناس ارزان مورد نیازتان را بخرید.