آبشار ماناوگات: از زیباترین مکان های دیدنی در آنتالیاست. در  روزی دلنشین را در منطقه ای با چشم انداز رویایی به نام آبشار ماناوگات بگذرانید.منطقه ای با درختان ، رودخانه و آبشار زیبا، روز خوشی را برای شما رقم خواهد زد.فاصله ان با آنتالیا حدود70 کیلومتر است.

پارک آبی آکوالند: بزرگترین پارک آبی آنتالیاست.این پارک فوق العاده زیباست.شما میتوانیداز امکانات هیجان انگیزپارک از جمله، دریای مصنوعی همراه با موج خروشان،سرسره ها،رودخانه ها،استخرها و…استفاده کنید و روزهیجان انگیزی را برای خود رقم بزنید.همچنین در کنار استخرها یا دریا میتوانید آفتاب گیری کنید.

سافاری در آنتالیا: میتوانید در تورهای سافاری شرکت کنید که در نزدیکی آنتالیا و در کوه توروسبرگزار میشود واز میان جاده ها، جنگل ها،و خانه های روستایی بگذرید و برای استراحت و نهار اندکی توقف داشته باشید.روز فوق العاده دلنشین وهیجان انگیزی خواهید داشت.گردشگرانی که به کاوش و ماجراجویی علاقمندند ، این بخش از سفر برای آنها بسیار جذاب خواهد بود.

آکواریوم آنتالیا: در آنتالیا یکی از بزرگترین اکواریوم جهان وجود دارد،که برای آموزش و سرگرمی است.از جذاب ترین مکان های دیدنی در آنتالیاست.بزرگترین آکواریوم تونل جهان با طول 31 متر و عرض 3 متر دراین مجموعه قرار دارد.تنوع گونه های خزندگان را اینجا مشاهده خواهید کرد.و برای نوش جان کردن غذا هم میتوانید از رستوران های مجموعه استفاده کنید. سفر موضوعی با دریاها و اقیانوس های جهان آغاز می شو،دبعد از دیدن زندگی اسرارآمیز در غارهای زیر آب ، در رودهای جهان شگفت زده خواهید شد. پس از گذر از کنار آبشار ، به بخش آکواریوم گیاه خواهید رسید،شما می توانید در اینجا نگاه دقیق تری به مرجان های زنده ، ماهی های دلقک،اختاپوس ها داشته باشید.آخرین توقف بخش مخزن کوسه ها است.

برج ساعت: برج ساعت که دیوارهای باستانی شهر قدیمی را تشکیل می دهد چهره نمادین آنتالیاست، میتوانید به گشت و گذار در اطراف آن بپردازید و به رستوران بروید و غذایی نوش جان کنید.