نمایشگاه عرب هلث (ARAB HEALTH 2020)

 

 نمایشگاه بین المللی عرب هلث Arab Health در دبی:

نمایشگاه تجهیزات پزشکی دبی «Arab Health» برای بازدید از وسایل و تجهیزات پزشکی در دبی میباشد. زمان برگزاری نمایشگاه از 7 تا 10 بهمن با بیش از 4250 شرکت از 64 کشور جهان برگزار میشود.بازدید کنندگان در عرصه پزشکی میتوانند از محصولات و خدمات و نوآوری مراقبت های پزشکی دیدن کنند،با 55000 متخصص بهداشت و تجارت که در این نمایشگاه شرکت میکنند ارتباط برقرار کنند،دانش و مهارت خود را از طریق شرکت در همایش ها و کارگاه ها افزایش بدهند.نمایشگاه تجهیزات پزشکی دبی «Arab Health» امکانات قابل توجه زیادی را در اختیار بازدید کنندگان خواهد گذاشت.

محصولات و تجهیزات متنوعی در نمایشگاه تجهیزات پزشکی دبی «Arab Health» وجود دارد که میتوان به تجهیزات و خدمات پزشکی،تجهیزات فیزیوتراپی و ارتوپدی، وسایل مورد نیاز بیمارستان و تجهیزات آزمایشگاهی و دیگر وسایل و تجهیزات موجود در صنعت پزشکی اشاره کرد.

arab Healthیک تجربه مفیدی را برای کارکردهای شغلی و توزیع کننده تجهیزات پزشکی به وجود می آورد.نمایشگاه عرب هلث علاوه بر اینکه پیشرفت های صنعت پزشکی و مراقبت های بهداشتی را ارائه میدهد نیز کنفرانس های معتبر و کارگاه های آموزشی برای رشد و افزایش اطلاعات در رشته ها و زمینه های مختلف ایجاد میکند.

سایر اطلاعات

محل برگزاری نمایشگاه در world trade center برگزار میشود.نزدیک به اتوبان شیخ زائد و مترو الجافلیه است.با این وجود دسترسی به نمایشگاه بین المللی عرب هلث به وسیله حمل و نقل عمومی آسان تر است.

زمان برگزاری برای بازدید 10 صبح الی 18 عصر است.

تاریخ برگزاری در 7 الی 10 بهمن 1398 مصادف با 27 تا 30 ژانویه 2020 برگزار میشود.

هتل هایی که به نمایشگاه نزدیک هستند

1- Sheraton grand

2- Novafel world trade center

3- ibis one central

4- Fairmont

5- Crown plaza sheikh zayed

6- Millenium plaza

7- Ritz carlton 

8- Gevora

9- Tower rotana

10- Emirate grand

 و …..