پرنده سنگاپوری: احتمالا نام پرنده سنگاپوری بزرگترین چرخ فلک آسیا با ارتفاع 165 متری را شنیده ایداین چرخ و فلک یکی از حیرت انگیز ترین مکان دیدنی در سنگاپور است.،این چرخ و فلک نیز دومین چرخ و فلک بزرگ دنیاست.با شوار شدن آن منظره بسیار زیبایی را مقابل خود خواهید دید و شهر چراغانی در مقابل شما قرار گرفته است.این چرخ و فلک یکی از حیرت انگیز ترین مکان دیدنی در سنگاپور است.

گاردنز بای دی بی: اگر میخواهید در سفر به سنگاپور حس بی نظیری را تجربه کنید رفتن به پارک بای دی بی را فراموش نکنید.این پارک از رویایی ترین مکان های دیدنی سنگاپور است. شما با ورود به این پارک تنوع گیاهی و درختان و همچنین درختان مصنوعی بزرگی را مشاهده خواهید کرد.این درختان در شب نیز چراغانی هستند و زیبایی خاصی به باغ بخشیده اند و شما میتوانید داخل آن شوید و پارک را تماشا کنید.این باغ به مساحت 101 هکتار در سال 2005 افتتاح شده است.

باغ وحش سنگاپور:یکی از بخش های جذاب سفر به سنگاپور بازدید از باغ وحش آن است.که انواع گونه های جانوری،فیل میمون،پلنگ،تمساح و… در آن نگهداری میشود.این باغ وحش محیط بسیار دل انگیز و هیجان انگیز دارد که گویی شما در محیط واقعی قرار گرفته اید.

محله چینی ها و خیابان عرب ها: با دیدن محله چینی ها با زیبایی های فرهنگ چین،آداب و رسوم،و غذاهایشان آشنا میشوید و این محله معماری مختص چینی ها را دارد.با فاصله کمی که بین هند کوچک و خیابان عرب ها وجود دارد شما از خیابان عرب ها و مسجد آنها دیدن خواهید کرد.

باغ گیاه شناسی: این باغ با مساحت 74 هکتار یکی از بزرگترین باغ های دنیاست،و با رفتن به باغ ارکیده ها محو زیبایی گل های این باغ شوید،همچنین بخش های مختلف دیگری دارد که زیبایی خاص خودشان را دارند که از آنها میتوان به برکه نیلوفر،دریاچه قو اشاره کرد.در این باغ درختان با قدمت بالای200 سال نیز یافت میشود.این باغ یکی از زیباترین مکان های دیدنی سنگاپور است.


ویزای کشور سنگاپور دارای اعتبار بالایی بوده و در اخذ ویزا ، برای کشورهای اروپایی حائز اهمیت است .